Author Topic: [BANNED]Xtreme[LoD]  (Read 2536 times)

Offline Zeta[LoD]

  • Newbie
  • *
  • Posts: 5
  • Rank: Unknown
  • Score: Unknown
[BANNED]Xtreme[LoD]
« on: July 25, 2017, 11:05:07 pm »
• In-game name - Xtreme[LoD]
• Your IP address - .
• The date you were banned - 1 month back
• Extra space for you to explain what happened - -
« Last Edit: July 26, 2017, 09:36:04 pm by Fimpen »

Offline Fimpen

  • Former Head Admin
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 397
  • Rank: Unknown
  • Score: Unknown
Re: [Appeal] Xtreme[LoD]
« Reply #1 on: July 26, 2017, 07:11:24 pm »
So lets see, First you got banned for Damage mods. After that you you thought you could be clever and just simpy share accounts with Sherlock[LoD] and [Pk]AleXanDeR (Yes they both are banned now) instead of posting a ban appeal and wait... And after I placed a rangeban on you a few days ago, You can no longer play PlanB, and had to post a ban appeal.

So here we are now. Give me a good fucking reason why I should unban you? We had to rangeban the whole of Peru on old PTP just because you guys are only trouble. We gave you guys a 2nd chances here. And once again you cause so much trouble and headache to the staff team. I'm very close to ban the whole of Peru again. Its not worth the trouble of having you shitheads around PlanB.

Offline Zeta[LoD]

  • Newbie
  • *
  • Posts: 5
  • Rank: Unknown
  • Score: Unknown
Re: [Appeal] Xtreme[LoD]
« Reply #2 on: July 26, 2017, 07:40:33 pm »
Haber querido amigo, para empezar baja un poco tu nivel al escribir, yo no se que mierda tengan que ver 2 amigos y sus cuentas conmigo, yo público mi apelación cuando se ne de la puta gana, no se que parte de amigos jugando en un cyber para divertirse no entiendes, tu range ban me lo paso por los huevos, quien mierda te ha hecho pensar a ti perro de mierda que eres superior a nosotros?, te lo pongo claro maricon de mierda, si use hacks que! Que va a pasar, tu crees que te tengo miedo? Para mi eres un imbécil mas huevon, extranjero de mierda, me llega al pene tus servidores, es mas no necesito que me quites la prohibicion, deja a mis amigos fuera de esto y déjalos tranquilo cabrón, esto es entre tu y yo hijo de puta, a si que ya sabes yo hago mi apelación cuando se me de la puta gana, existen miles de juegos para pasar el rato perro de mierda y el range ban meteselo al culo de tu madre y si no entiendes lo que dice busca al pinche frez o quien mierda quieras, chupale el pene y que te lo lea pinche asqueroso.
Creo que fui claro, adiós cabrón ✌

Offline Fimpen

  • Former Head Admin
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 397
  • Rank: Unknown
  • Score: Unknown
Re: [Appeal] Xtreme[LoD]
« Reply #3 on: July 26, 2017, 09:35:49 pm »
Ciao mate.

Locked.